Naam:
Video’s:

Over mij

Keshtrek, Zwitserland

Wie zijn wij:

peterPeter ( 43 ), fysiotherapeut, praktijkeigenaar. In een vorig leven beroepsbackpacker voor ongeveer 5 jaar afgewisseld met baantjes als reisleider voor Shoestring en Djoser. Reiservaring in ongeveer 100 landen in Azie, Noord-, Midden- en Zuid Amerika, Afrika en Australie.

Martine (38), lerares tekenen. Bereisd in ongeveer 50 landen in Azie, Centraal Amerika en Afrika. Naast hand en spandiensten op onze eigen praktijk, ook sinds twee jaar bezig met teken- en schilderlessen voor volwassenenMartine

Java (10), groep 7 bij meester Harry

Lieve volgers ik ben Java, 10 jaar en ik ben op 23 september geboren.

java

Ik ga jullie alvast op de hoogte brengen van onze reis, kom laten we gaan en vergeet geen vragen te stellen.

Kijk, hier kun je onze top 16 zien. Dit is mijn eerste keer dat ik iets schrijf op ons blog dus ik ga niet te veel verklappen.

~  Nederland

~  Maleisië

~  Singapore

~ Indonesië

~  Nederland

dit zijn de landen waar we heen gaan, de rest vertel ik een andere keer. Tot ziens en ik hoop dat ik je nog een keer zie.

doei!   kus van Java

Nolan (8), groep 5 bij juffrouw Ilona en juffrouw Daisynolan

hallo allemaal ik ben Nolan. ik verheug me op de reis ik kijk vooral uit naar Rio de Janeiro,het Jezus beeld en paaseiland als je ons een keer in het egt wit zien kun je gerust een keer FaceTimen. onze reis duurt 8 maanden. en we bezoeken 16 landen. als we 20 augustus weer aankomen is het al weer zomer vakantie. meer hoor je later nog wel. DOEI!!!!. groeten Nolan.

Loris (6),loris groep 3 bij juffrouw Petra en juffrouw Henriette

hallo ik ben loris.

ik vint het leuk dat ik op weerotreis ga

ik hoop dat ik weer julie vlug trug zie

ik vont het nog leuk om in de klas te zijn

ik tiep nog een verhaal een andere keer

We gaan in december een grote wereldreis maken. Deze reis zal 8 maanden gaan duren en alle avonturen zijn te volgen op ons blog. We zijn op dit moment al een redelijk bereisde familie. De laatste jaren zijn we met een camper of met de auto door Europa getrokken. In totaal hebben we 29 landen bezocht met de gehele familie.

Over mijn reis

We beginnen ons nieuwe avontuur in Rio de Janeiro en we zullen via Paraguay, Argentinie, Bolivia, Peru naar Chili reizen. Daarna vervolgen we onze route naar Paaseiland, Tahiti, Nieuw Zeeland, Australie, Japan, Hong Kong, Vietnam, Cambodja, Thailand, Maleisie, Singapore naar Indonesie. Vanuit Bali zullen we rond 20 augustus via Hong Kong weer naar huis vliegen.

Bezochte landen

Ik heb 54 landen (22%) bezocht:

Albanië, Andorra, Argentinië, Australië, België, Bolivia, Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Cambodja, Chili, China, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Frans-Polynesië, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Japan, Kaapverdië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Macedonië, Maleisië, Marokko, Mauritius, Montenegro, Nederland, Nederlandse Antillen, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Paraguay, Peru, Polen, Portugal, Réunion, San Marino, Senegal, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Taiwan, Thailand, Tsjechië, Vietnam, Zuid-Korea, Zweden, Zwitserland.